Thursday, January 8, 2009

Kempen Penyerahan Sejuta Tandatangan




MENGAPA 1 JUTA..dalam 10 hari???


(selanjutnya)



Assalamualaikum...
Terlebih dahulu penulis memanjatkan syukur yang tak terhingga kehadrat Allah dan mengucapkan jutaan terima kasih kepada Marhain Malaysia yang prihatin..badan NGO yang bekerjasama, jabatan2 kerajaan, RTM, TV8, badan2 penyiaran dan semua yang sudi membantu.

Tidak dapat digambarkan betapa terharu melihat sukarelawan-sukarelawan yang sangat membantu tanpa mengira penat lelah, tenaga, masa dan ilmu mengembeling tenaga dalam usaha menjayakan kempen ini.

Turut tidak dilupakan pelajar dari UIAM, UKM dan para pelajar sekolah termasuk dari sekolah rendah taman keramat. Anak-anak kecil ini juga terpanggil untuk membantu.

Penulis percaya semuanya cuba membantu sedaya yang boleh tanpa mengharap balasan kerana satu sebab yang sangat nyata dan jelas...

KEKEJAMAN ZIONIS TERLAMPAU MELAMPAU..MELAMPAUI BINATANG!!!

TETAPI..!!!!
masih ada suara2 sumbang yang masih kedengaran yang memandang sinis usaha ini..dengan bibir terjuih mengatakan ini tindakan sia-sia sambil mata merenung tepat ke kaca tv...al-jazeera...coca-cola terus diteguk.

Mungkin penulis yang berSALAH..kerana tak dapat menerangkan dengan lanjut akibat kekangan masa yang begitu menghimpit..

MENGAPA 1 JUTA..???
Sedarkah mengapa penulis cuba mengumpul 1juta tandatangan dalam masa 10 hari???
Tak lain tak bukan untuk memberitahu Israel dan sekutunya Amerika, Mesir, Britain bahawa sesungguh nya PALESTINE TIDAK BERSENDIRIAN..

Hai celaka!! Marhain Malaysia bersama Palestine. Penulis ingin memberitahu dunia bahawa kita Marhain Malaysia tanpa mengira kaum, latar belakang, pangkat, ugama, warna kulit, darjat, fahaman politik akan bersatu sekelip mata menentang kezaliman. Penulis ingin bertanya..sejak bila binatang-binatang zionis ini tunduk pada kecaman?? Kutukan??

Melainkan bila para peniaga mereka dan rakyat mereka sendiri mendesak..bila kepentingan mereka tergugat. Sejarah membuktikan apabila coca-cola bungkus di filipina..jualan merosot di Thailand...atas desakan dari penyumbang ekonomi mereka..barulah kendur sedikit keganasannya.

Kita anggap kita telahpun mendesak Israel hentikan pembunuhan. 'Desak' hanya sesuai apabila kita mempunyai kekuatan atau ugutan. Contoh: Ketika kita berkrisis dgn Australia..kita desak mereka meminta maaf. Tiada apa yang berlaku. Tetapi bila Tun Mahathir kata..keluarkan semua kepentingan Australia di Malaysia..mereka terus meminta maaf secara terbuka. Nah..apa yang mendesak mereka? Jawapannya ialah rakyat mereka yang berniaga disini mendesak supaya mohon maaf..kalau tidak bisnes mereka lungkup!!

Jadi selama ini kita 'DESAK' atau 'MERAYU' pada Israel?

Wahai Marhain Malaysia..BUKTIKAN PADA AMERIKA JAHANAM..DALAM 10 HARI 1 JUTA RAKYAT MALAYSIA BANGKIT MENENTANG!! JANGAN BERANI2 MENUNGGU 1 BULAN.. APATAH LAGI 1 TAHUN?? KITA BOIKOT KEPENTINGAN MEREKA..jangan ada yang minum coca-cola...jangan ada yang singgah di MCDonald..Jangan membeli di TESCO. Akhirnya penyumbang ekonomi Zionis ini yang mendesak supaya hentikan penjarahan Palestine.Kalau tidak bisnes mereka lungkup..siapa nak biaya Zionis laknat itu lagi. Binatang zionis ini hanya tunduk pada desakan kaum mereka sendiri sahaja..BUKAN dari PBB, BUKAN dari dunia.

Jadi..pada tarikh keramat..JUMAAT 16 JANUARI 2009..SELEPAS SOLAT JUMAAT. 1 Juta Tandatangan Merah rakyat Malaysia yang bersatu dalam 10 hari akan dihumban kemuka Amerika..dengan AMARAN..AWAS JANGAN BERMAIN API DENGAN KAMI DI MALAYSIA!!!

Barulah kita Marhain Malaysia layak menDESAK!! "Hentikan pembunuhan Palestine atau kalian keluar dari Bumi Bertuah ini"

Maka...penulis amat berharap..
WAHAI MARHAIN MALAYSIA...SEBARKAN BORANG TANDATANGAN & FLYER INI KE SERATA CERUK NEGARA..SAHUT LAH CABARAN INI...TURUNKAN TANDATANGAN MERAH KEBANGKITAN...AYUH BERSAMA BERAMAI-RAMAI..BUKTIKAN PADA AMERIKA JAHANAM..KITA HUMBAN 1JUTA TANDATANGAN INI KEMUKA MEREKA...KITA BOIKOT KEPENTINGAN MEREKA!!!!

Mudah-mudahan JUMAAT itu sentiasa dikenang...

4 comments:

  1. RAJA2 ARAB JUGA HARUS DIKEJUTKAN SEKERAS-KERASNYA....SUDILAH LAYARI http://pure-hadharist.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. CABAR ANWAR IBRAHIM BERDEMONSTRASI DI KEDUTAAN AMERIKA SYARIKAT !





    Salam,

    KAMI PENCINTA ISLAM DENGAN INI MENCABAR DATO' SERI ANWAR IBRAHIM UNTUK MENYATAKAN SIKAP YANG JELAS DAN JUJUR DENGAN MEMIMPIN SUATU DEMONTRASI BESAR DI HADAPAN KEDUTAAN AMERIKA SYARIKAT.....ITUPUN KALAU BERANI.

    JANGAN TERUS-TERUSAN BERDOLAK-DALIK DAN MENIPU UMAT ISLAM KONONNYA SAUDARA JUGA BERPERANAN DALAM ISU PALESTIN INI.

    SEBARKAN CABARAN INI....

    ReplyDelete
  3. sdr,
    saya pernah menjejaki bumi lebanon dan palestin, kali pertama seminggu selepas pembunuhan di sabra dan shatila.

    sila lawat weblog saya www.justread-whatever.blogspot.com untuk pelbagi rujukan palestin dan dari mana asalnya kewujudan negara laknat israel.

    salam perjuangan

    ReplyDelete